Про це на своїй сторінці у Facebook написав голова компанії ТОВ «Квадро Інтернешнл» Володимир Школьник. Нині їм потрібен спеціаліст для розробки електричної частини всюдихода.
Sherp призначений для пересування бездоріжжям всіх типів, включаючи пісок, сніг, лід та болото. Український снігоболотохід вже встиг побувати на Північному полюсі, куди його доставив криголам-лайнер Le Commandant Charcot французької компанії Ponant.
Для поїздок полярним ландшафтам всюдихід оснастили радаром Furuno і це єдина відмінність спеціальної версії. Sherp вже «з конвеєра» здатен плавати та долати вертикальні перешкоди заввишки до одного метра. Вибратися з води на крижину йому не важко.
Для ДСНС України створено спеціальну версію «Богун». Під час нещодавньої катастрофи, яка стала результатом підриву росіянами Каховської ГЕС, такі всюдиходи брали участь у евакуації потерпілих від повені.
Sherp оснащений 1,5-літровим дизельним двигуном потужністю 44 к.с. На суші він пересувається зі швидкістю 45 км/год, на воді – 6 км/год. На плаву «Шерп» тримається за рахунок водотоннажності коліс та герметичності кузова.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, під час руху по воді протектор виконує роль гребних лопаток.