Загалом шведський виробник продав майже 5000 транспортних засобів (МС) приблизно у 40 країнах.
Усього за перший квартал 2023 року в Європі було зареєстровано 600 електровантажівок масою 16 тонн і більше, що вчетверо перевищує показники аналогічного періоду 2022 року (134). Volvo Trucks має найбільшу частку ринку - 50%: це збільшення в порівнянні з 2022 роком, коли ринкова частка компанії за весь рік становила 32%.
Volvo Trucks також зберігає лідируючі позиції в Північній Америці, займаючи майже половину ринку важких електричних вантажівок.
Ринками з найбільшою кількістю зареєстрованих електричних вантажівок загалом (включаючи всі бренди) у першому кварталі 2023 року були Німеччина, Франція, Нідерланди та США.
У першому кварталі 2023 року у Volvo Trucks спостерігалося значне зростання замовлень на нові вантажівки. Усього було замовлено 486 електровантажівок, що на 141% більше, ніж за той же період 2022 року.
Більшість цих замовлень надійшла з країн північної частини Європи, включаючи Нідерланди, Німеччину, Норвегію та Швецію.
Після запуску своєї першої електричної вантажівки в 2019 році Volvo Trucks продала майже 5000 ТС приблизно в 40 країнах — в основному в Європі та Північній Америці, а також у таких країнах, як Австралія та Марокко.
Впродовж 2023 року компанія почне продавати електровантажівки клієнтам у Південній Африці, Південній Кореї, Індії та на ринках Латинської Америки.
Торік Volvo додала до своєї лінійки електромобілів три найпопулярніші 44-тонні великовантажні автомобілі: Volvo FH, Volvo FM і Volvo FMX.
З цими новими доповненнями Volvo Trucks має шість моделей електричних вантажівок у серійному виробництві, що дає їй найширший у галузі портфель вантажівок із нульовим рівнем викидів вихлопних газів.
В даний час Volvo Trucks розширює виробництво на трьох заводах: у Гетеборзі (Швеція) у Бленвілі (Франція) та в долині Нью-Рівер, (США).
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в третьому кварталі 2023 року серійне виробництво також розпочнеться на найбільшому заводі Volvo у Генті (Бельгія).