Три електровантажівки подолають близько 3700 кілометрів у повністю електричному режимі протягом п'яти тижнів.
Маршрут трьох електричних вантажівок для розвізних перевезень спочатку проходитиме від заводу Mercedes-Benz у Верті (федеральна земля Рейнланд-Пфальц) через Австрію до Італії.
Після цього eActros через Німеччину попрямують до Нідерландів та Бельгії. На маршруті буде зроблено кілька зупинок, щоб докладно подати автомобілі та послуги клієнтам.
Експерти з Mercedes-Benz Trucks, які вирушать у дорогу разом з електровантажівками, обговорять ринкові питання, пов'язані з електричною мобільністю, безпосередньо з операторами автопарків та нададуть клієнтам всебічні консультації.
Для виїзної презентації виробник вирішив використати два eActros 300 (4x2) та один eActros 400 (6x2). Дана акумуляторна вантажівка для великовантажних розвізних перевезень Mercedes-Benz випускає на заводі у Верті з 2021 року.
Акумуляторні бетареї (АКБ) eActros можуть складатися з трьох (eActros 300) або чотирьох блоків (eActros 400), кожен з яких має встановлену ємність 112 кВтг. Модель eActros 400 має запас ходу до 400 км.
Технологічною особливістю електровантажівки Mercedes-Benz є його привід, що складається з жорсткої електричної осі з двома вбудованими електродвигунами з рідинним охолодженням, які забезпечують постійну потужність 330 кВт та пікову потужність 400 кВт, та двоступінчастою трансмісією.
У далеких поїздках водієві допомагає система рекуперації енергії.
Існуючі маршрути використовуються для визначення найбільш реалістичного і значущого профілю використання електричних вантажівок для відповідного клієнта.
Крім електрифікації бази вантажівок, eConsulting також включає, залежно від побажань клієнта, всі питання, пов'язані з плануванням, застосуванням та впровадженням зарядної інфраструктури, а також підключенням до мережі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, на запит також надається допомога у визначенні можливих державних субсидій на інфраструктуру та транспортні засоби.