Понеділок, 20 березня 2023 10:58

Mercedes-Benz Trucks випробував електровантажівки за умов суворої фінської зими

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, розробники та випробувачі Mercedes-Benz Trucks перевірили експлуатаційну готовність eActros LongHaul та eActros 300 в екстремальних умовах при температурах до -25ºС.

В компанії повідомили, що основною метою тестів у фінському Рованіємі є з'ясування впливу в умовах реальної експлуатації низьких температур на керованість, ергономіку та комфорт.

У ході випробувань також вивчалися такі критерії, як пускові властивості та захист компонентів приводу від холоду, керування температурним режимом, властивості зарядки та надійність датчиків.

Зимові випробування також потрібні для звичайних серійних автомобілів, таких як Actros, для подальшої оптимізації функцій і систем.

Транспортні компанії висувають до електромобілів такі ж вимоги, як і до їх дизельних аналогів. Навіть у складних погодних умовах, таких як холод, ожеледиця та сніг, автомобілі повинні надійно виконувати свою роботу.

На цьому фоні зимові тести вантажівок Mercedes-Benz цього року виявилися важливими випробуваннями на витривалість.

Компанія проводила тести вантажівок з різних модельних рядів, у тому числі:

- прототип акумуляторно-електричного eActros LongHaul, серійний випуск якого заплановано на 2024 рік;

- прототип акумуляторно-електричний eActros 300 у конфігурації сідельного тягача;

- Actros L зі звичайним дизельним двигуном.

Машини випробовувалися в екстремальних кліматичних умовах, таких як засніжені та зледенілі дороги, сильний вітер та температура до -25ºС.

Під час поїздки до Фінляндії інженери-розробники вантажівок Mercedes-Benz уважно вивчили всі функції та системи автомобілів, які використовувалися на практиці.

Наприклад, підтримка при зміні смуги руху в рамках Active Sideguard Assist або активне ведення смуги за допомогою Active Drive Assist в Actros L.

Оскільки доводилося перетинати кілька національних кордонів, можна було також виявити вплив розмітки смуги руху для конкретної країни, дорожніх знаків або даних цифрової картки на роботу допоміжних систем, встановлених на вантажівках.

Той факт, що вантажівки тестувалися протягом усього дня, також дозволив оцінити такі аспекти, як зручність водія.

Особливу увагу під час тестів за полярним колом випробувачі приділили акумуляторним моделям. У випадку з eActros LongHaul та eActros 300 експерти з'ясовували особливості поведінки акумуляторної батареї та електричної трансмісії у несприятливих погодних умовах.

Для цього було протестовано елементи, у тому числі пускові властивості та захист компонентів приводу від низьких температур, програмне забезпечення та інтерфейси.

Крім того, інтенсивні випробування зазнали системи теплового та енергетичного управління. Обидва забезпечують правильний та енергоефективний контроль температури як у трансмісії, так і в кабіні водія навіть за низьких температур.

У ході тестів з'ясувалося, що eActros LongHaul зазвичай нагріває кабіну швидше, ніж дизельна вантажівка завдяки меншому контуру обігріву з високою потужністю.

Однак, оскільки енергія для цього береться від акумуляторів, доцільна так звана попередня підготовка електровантажівки на зарядній станції, що суттєво додає дальність пробігу навіть за екстремально низьких температур.

Зимовий тест також включав численні випробування ходових і гальмівних характеристик вантажівок на покриттях з різним рівнем зчеплення, а також вплив сльоти, наприклад, на ефективність роботи датчиків систем допомоги водієві.

Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, також було перевірено, як Trailer Stability Assistant може знизити ризик занесення тягача з причепом під час проходження поворотів або маневрів ухилення на зимових дорогах та як MirrorCam справляється з різними контрастними умовами на льоду та снігу.




Інформація: