Вона була заснована нещодавно в рамках проєкту фінансування Hylix-B. Одним із засновників стартапу є Boysen Group.
Метою діяльності Iontrak GmbH є «розробка, індустріалізація, виробництво та продаж автомобілів з альтернативними приводами та їхніми компонентами».
Молода компанія повинна позиціонуватися як фахівець із підготовки серійного виробництва та як виробник малих серій у галузі водневих вантажівок.
У рамках проєкту фінансування Hylix-B за останні два роки була створена повністю електрична 26-тонна вантажівка з приводом на паливних елементах та запасом ходу 500 кілометрів.
Проєкт, який субсидувався Міністерством довкілля Баден-Вюртемберга, з одного боку, підкріпив майбутню життєздатність водневої технології для вантажних перевезень, а з іншого боку показав, як можна збільшити попит на зелений водень, якщо логістичні флоти були відповідним чином перетворені.
Hylix-B була створена на трансдисциплінарній основі і, окрім технологій, також орієнтувалася на ринковий попит та соціальні потреби, заявила Boysen Group на презентації новоствореної компанії.
У проєктну групу входили Daimler Truck, Університет Есслінгена, компанія з переобладнання транспортних засобів EFA-S, також Целля-унтер-Айхельберга, SWE-Mobility UG, бюро зв'язку Ulmer GmbH і компанія Große-Vehne.
Компанія Boysen Group з Альтенштайга приєдналася до дослідницького проєкту, щоб заснувати Iontrak.
Boysen виробляє групи продуктів, такі як структурні компоненти, корпуси акумуляторів та системи водневих баків, які також використовуватимуться у переобладнанні вантажівок Iontrak.
Однак комерційним транспортом Boysen не обмежується: у вересні 2022 року компанія, що спочатку спеціалізувалась на вихлопних технологіях, отримала велике замовлення на виготовлення корпусів акумуляторів для електромобілів. З цією метою в Угорщині буде збудовано новий завод.
Керуючий директор Boysen Рольф Гайзель: «Iontrak ідеально підходить для нашого водневого наступу. Ми переконані у майбутньому потенціалі цієї технології і тому зараз інвестуємо 40 мільйонів євро у будівництво власного центру розробки водневих технологій у північній частині Шварцвальда.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, серед іншого, ми введемо в експлуатацію водневу заправну станцію на 350 і 700 бар і використовуватимемо електролізер потужністю один мегават для просування виробництва зеленого водню».