За заявою компанії, рекордний рейс із Швейцарії до Валенсії і назад був успішним. Volvo FH Electric доставив з Іспанії до Цюріха 20 тонн апельсинів, проїхавши понад 3 тис. км, не використавши жодної краплі дизельного палива.
На такий рекордний маршрут на електровантажівці поки що ніхто не наважився.
У компанії також заявили, що «можливість здійснити таку спробу рекорду в реальних умовах потребує не лише точного планування, а й тісної співпраці між замовником та транспортною компанією».
Численні пошуки в Google Maps показали, що поїздка з Керцерса до Барселони в принципі здійсненна, але останні 450 кілометрів до муніципалітету Канальс утруднені, тому що там лише кілька зарядних станцій, до яких також важко дістатися вантажівкою.
Іспанські колеги, у яких попросили підтримки у здійсненні цього проекту, в один голос заявляли, що він неможливий. Деякі перевізники пропонували допомогу колегам зі Швейцарії у вигляді надання дизельних машин, якщо електровантажівка «застрягне».
Керівництво перевізника дійшло висновку, що для встановлення рекорду необхідний водій з міцними нервами, який уважно стежитиме за витратою енергії, топографією, зустрічним вітром і періодами відпочинку, за потреби звертатися в службу підтримки Ionity, а також «насолоджуватися поїздкою».
Вибір зупинився на Балінті Шнеллі, який працює у Krummen Kerzers вже п'ять років. За заявою керівництва він є «сміливим хлопцем», який ніколи раніше не водив електровантажівку і ніколи не був в Іспанії.
Проте чоловік явно підходить для цієї місії. Він швидко освоївся з автомобілем, детально вивчив маршрут і заздалегідь спланував час водіння та відпочинку.
Як розповів Балінт Шнелл під час маршруту, він по-справжньому нервував єдиний раз, коли незадовго до пункту призначення у нього залишалося кілька відсотків заряду, а в кабіні нічого не працювало. Але загалом він набув позитивного та цінного досвіду.
Зі сміхом він розповідає, як італієць хотів поміняти парфуми на дизельне паливо на зупинці для відпочинку, і йому спочатку довелося показати зарядний кабель, перш ніж він відмовився від своєї спроби розжитися пальним.
Поїздка до Іспанії зайняла на день більше, ніж на дизельній вантажівці, витрати на пальне вищі, а планування інтенсивніше.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в компанії впевнені, що з розширенням мережі станцій зарядки електромобілів на європейських автомагістралях та розвитком акумуляторних технологій електровантажівки також відіграватимуть важливу роль у перевезеннях на далекі відстані.