На моделі сімейства FH, FM або FMX (на запит) пропонується вдосконалений силовий агрегат – до варіантів 420 і 460 к. с. тепер додався ще й 500-сильний.
Мотор став на 4% економічнішим (нові форсунки і турбонаддув, поршні з меншим тертям, масляний насос, що регулюється, і система вентиляції картера). Разом з більш ємким (+10%) баком для газу це дало можливість довести запас ходу до 1000 км.
Розповсюдженню вантажівок на зрідженому газі/біогазі, у тому числі магістральних тягачів, сприяє постійна зростаюча мережа спеціалізованих АЗС у Європі – на сьогоднішній день їх вже понад 600. року.
Також Єврокомісією поставлено план із десятикратного збільшення обсягу виробництва біогазу – до 35 млрд кубометрів – вже до 2030 року.
Зазначимо, що біогаз (біометан), Bio-LNG або LBG – це рідке відновлюване паливо.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, для його отримання можлива переробка будь-яких відходів: наприклад, шламу з очисних споруд, харчових відходів, гною та інших продуктів життєдіяльності.