Dachser підписав угоду про наміри з Mercedes-Benz Trucks. Глобальна компанія має намір використовувати сідельні тягачі eActros LongHaul у конфігурації 6x2. Таким чином, Dachser значно розширить свій парк електровантажівок.
Очікується, що машина із запасом ходу близько 500 км на одній зарядці буде готова до серійного виробництва до 2024 року.
За словами головного операційного директора автомобільної логістики в Dachser Олександра Тонна, ці наміри наголошують на прихильності компанії до розробки та тестування екологічно безпечних приводів для комерційних автомобілів.
«Великий запас ходу eActros LongHaul дозволить нам перевозити вантажі між нашими європейськими офісами без викидів, навіть при великовантажних та далекомагістральних перевезеннях. Це важливий компонент довгострокової стратегії Dachser із захисту клімату», - каже він.
З 2018 року компанія в рамках своєї концепції сталого розвитку міст «Dachser Доставка без викидів» використовує акумуляторні електромобілі FUSO eCanter та eActros. В одинадцяти європейських містах електричні фургони та вантажівки доставляють товари до певних районів без викидів вуглекислого газу.
Пілотний проект у Штутгарті став переможцем конкурсу «Стійка міська логістика» Федерального міністерства навколишнього середовища Німеччини та Федерального агентства з навколишнього середовища у 2018 році.
«Ми маємо дуже хороший досвід міської логістики з електричними автомобілями. Тому було логічно зробити наступний крок — далекі поїздки разом із Mercedes-Benz Trucks»
Штефан Хом, директор з розвитку у Dachser
Інженери Mercedes-Benz Trucks проектують eActros LongHaul таким чином, щоб автомобіль та його компоненти відповідали тим самим вимогам щодо довговічності, що й у аналогічної дизельної вантажівки Actros для далеких перевезень. Це означає 1,2 кілометрів пробігу протягом десяти років.
У батареях eActros LongHaul використовується технологія літій-залізо-фосфатних елементів (LFP). Вони характеризуються, перш за все, тривалим терміном служби та більшою корисною енергією. Акумулятори eActros LongHaul можна заряджати від 20 до 80% менш як за 30 хвилин на зарядній станції потужністю близько одного мегавата.
Три акумуляторні блоки забезпечують загальну ємність понад 600 кВтг, а два електродвигуни нової електричної осі забезпечують постійну потужність 400 кВт та пікову потужність понад 600 кВт.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, крім сідельного тягача, Mercedes-Benz Trucks має намір виробляти моделі eActros LongHaul з жорстким кузовом. Ця пропозиція дасть клієнтам безліч інших можливих варіантів використання повністю електричного транспорту.