Основним клієнтом Hagens Transport є Asko Transport, яка має намір до кінця 2026 року стати компанією з нульовим рівнем викидів, і, відповідно, висуває певні вимоги до транспорту, що використовується.
Тому Hagens Transport вирішила перейти на електромобілі, і як давній клієнт Volvo звернулася саме до шведського автовиробника.
Hagens Transport в першу чергу перевозить продукти, які мають широкий діапазон температурних вимог, між районом Хамар та великими основними складами Asko на південь від Осло. При цьому запас ходу вантажівки Volvo FM Electric складає близько 300 км. Таким чином його використовуватимуть у 200-кілометровій зоні навколо Осло.
Для того, щоб протестувати Volvo FM Electric компанія мала місяць часу.
«У нас було чотири тижні без жодних проблем. Єдина проблема, з якою ми зіткнулися, — коли одного разу вночі перегорів запобіжник зарядного пристрою, але це не мало жодного відношення до вантажівки.
Хоча зарядна інфраструктура та діапазон, а також наші важкі вантажі представляли деякі проблеми, ми могли використовувати вантажівку щонайбільше щодня. Ми завжди приїжджали вчасно», - розповів Кай Хаген, власник Hagens Transport
Впродовж випробувального терміну Volvo FM Electric їздив Томас Хаген, син Кая Хагена. Він проїхав близько 8500 кілометрів і каже, що електрична вантажівка схожа на будь-яку сучасну вантажівку Volvo, але з двома важливими відмінностями: в кабіні дуже тихо і комфортно, а вантажівку потрібно заряджати.
Першого тижня він відчував тривогу і надто багато дивився на відсоток заряду батареї, але через тиждень більше не думав про це, бо знав, що дістанеться місця призначення. Через деякий час він також зробив низку невеликих коректив у свій стиль водіння.
«Я дозволив круїз-контролю зробити свою роботу і їхав красиво та спокійно, щоб використовувати якнайменше електроенергії. Таким чином, ви отримуєте набагато більш розслаблений день як водій», - стверджує Томас Хаген.
Із запуском електричної вантажівки планування стало особливо важливим. Тим більш, що зарядна інфраструктура була повністю готова протягом пробного періоду.
«Нам треба було подумати, де є станції швидкого заряджання, а де місце для вантажівки. Коли інфраструктура покращиться і зарядка буде доступна у більшій кількості місць, не в останню чергу завдяки вищій ємності зарядних пристроїв, це буде просто фантастика», - каже Кай Хаген.
Своєю чергою, Asko Transport займається створенням власної зарядної інфраструктури, щоб електричні вантажівки працювали на практиці.
Великий зарядний парк будується на об'єкті Asko у Вестбю на південь від Осло, а в Осло-фіорд приблизно за 60 км на південний захід від Осло можна заряджати на рампі під час навантаження або розвантаження.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, першу вантажівку Hagens Transport отримає у грудні, а наступну - на початку 2023 року.