У машин цієї серії вперше з'явилася п'ятивісна версія із гідропневматичною задньою підвіскою, а також броньовані кабіни нового зразка.
Модульна конструкція повнопривідних машин включає різні варіанти – від 4х4 до 10х10. І без того потужна рама з лонжеронів коробчастого профілю отримала додатково посилений надрамник - вантажопідйомність передніх мостів збільшилася з 9 до 11 тонн.
Використовується кілька модифікацій дизельних двигунів MAN різної потужності (320-680 л.с.). Незважаючи на військове призначення, в базі їхнього вихлопу відповідає рівню Євро-6. Щоправда, можна замовити спеціальне виконання Євро-2, але воно пропонується виключно на експорт для країн третього світу.
Коробка передач – автоматизована механічна ZF AS Tronic. У якості опції можливе встановлення класичного «автомата».
У базовій комплектації використовуються шини 14.00 R20, опціонально – 395/85 R20 або 16.00 R20. У якості опції пропонується система централізованого регулювання тиску в шинах і вставки для захисту від проколів.
Для НХ3 пропонуються всі сучасні електронні системи, доступні на цивільних вантажівках: система допомоги при екстреному гальмуванні (EBA), адаптивний круїз-контроль (ACC), попередження про вихід зі смуги руху (LDW). Також - екранована проводка, система відеоогляду, захист від перехоплення даних і навіть переведення на безпілотне управління.
Каркас та інтер'єр кабін перероблені, і тепер у них встановлюються звичайні цивільні сидіння, на замовлення із п'ятиточковими ременями безпеки. Вже в основі форма і конструкція підлоги захищає від мін, а окремі лобові стекла - від обстрілу.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, за потреби по периметру навішується комплект бронезахисних накладок Modular Armour Cabin, що додає близько півтори тонни ваги. На замовлення машини збираються з ще більш важкими інтегрованими бронекабінами Integrated Armour Cabin, розробленими та виробленими Rheinmetall.