Це дасть змогу бойовим літакам ЗСУ максимально позбутися залежності від російських комплектуючих
ДП «Луцький ремонтний завод «Мотор» (входить до складу ДК «Укроборонпром») успішно продовжує програму імпортозаміщення й поступово освоює виробництво на власних потужностях все більшої номенклатури виробів.
«Наше підприємство освоїло виробництво понад 6 000 номенклатурних позицій (станом на 2019 було 5,5 тисяч) та планується освоїти виробництво всієї номенклатури деталей авіадвигунів. А це понад вісім тисяч найменувань!», - наголосив директор підприємства Володимир Маракулін, зауваживши, що раніше ці деталі постачали підприємства з країни-агресора.
За його словами, допомогою в цій справі заводчанам стала й планомірна закупівля нового обладнання. Так у 2018 році фінансування оновлення верстатного парку склало 88 млн гривень, у 2019-2020 роках – близько 100 млн грн, а у поточному році на придбання та здійснення модернізації основних засобів планують виділити 70 мільйонів гривень.
Нагадаємо, на ЛРЗ «Мотор» здійснюється капітальний ремонт авіаційних турбореактивних двоконтурних двигунів з форсажною камерою АЛ-31Ф, АЛ-21Ф-3Т та РД-33, якими відповідно оснащуються бойові літаки Су-24, Су-27 та МіГ-29.
Також на підприємстві капіталять двигуни ГТДЕ-117, ГТДЕ-117(-1) та 12 найменувань агрегатів двигуна Д30-КП для військово-транспортного літака Іл-76.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, оскільки це єдине в Україні підприємство, яке здатне виконувати такий спектр робіт, Міноборони України досить активно замовляє ремонт двигунів для винищувачів Повітряних сил ЗС України.