MARS-L — наземна рухлива РЛС, в якій реалізований принцип спільної роботи каналів первинної і вторинної локації. Це дозволяє значно збільшити дальність виявлення і точність визначення координат повітряних об’єктів. А наявність додаткової (польотної) інформації про повітряне судно (номери борту, поточної висоти, залишку палива, стану бортових систем) істотно підвищує безпеку польотів і зменшує вірогідність випадкової поразки цивільної авіації засобами ППО.
Модернізований рухливий радіовисотомір ПРВ-16МА працює в сантиметровому діапазоні хвиль і призначений для автоматичного виявлення і визначення висоти польоту цілей за зовнішніми цілевказівками від суміщеної РЛС, визначення кута місця постановника активних перешкод і видачі радіолокаційної інформації споживачам в форматі ASTERIX.
«Модуль» — це автоматизований мобільний командний пункт (АМКП), що є основним елементом системи рівня C4I (автоматизована комп’ютерна система управління, контролю та зв’язку) ППО. АМКП розроблений для автоматизованого збору, обробки і відображення даних від радіолокаційних позицій та радіовисотоміру; передачі узагальненої інформації про повітряну обстановку на командні пункти вищої ланки.
П-18MA — це наземна рухома радіолокаційна станція (РЛС) дальнього виявлення метрового діапазону хвиль. Станція забезпечує прийом даних від інших РЛС і радіовисотоміру, обмін радіолокаційною інформацією відбувається за наданими каналах обміну даних в узгодженому протоколі.
Повнопривідні автомобілі-шасі КрАЗ-63221 обрано в якості бази, враховуючи їх широкий монтажний потенціал, високі вагові параметри, прохідність. Це унікальна транспортна база також для понтонно-мостових парків, авторемонтних майстерень, різного інженерного обладнання — паливозаправників, автоцистерн, кранових установок.
Джерело фото: НВП «Аеротехніка-МЛТ», фотограф Олександр Науменко