Конструкторське бюро, завдяки залученим інвестиціям, продовжило повноцінну роботу над створенням гелікоптера.
У проєкті беруть участь фахівці, які мають багатий досвід у створенні літальних апаратів, в тому числі і гелікоптерів.
«Завдяки глибшому опрацюванню конструкції гелікоптер отримав нові споживчі властивості та технічні характеристики», – зазначили у конструкторському бюро.
Генеральний директор авіаційної компанії Анатолій Козубенко раніше розповідав, що особливістю ВМ-4 є, на відміну від закордонних аналогів, наявність двох поршневих двигунів.
Тобто в разі відмови одного з двигунів гелікоптер зможе продовжувати керований політ з повним завантаженням.
Крім того, два поршневих двигуни суттєво розширюють сферу їхнього застосування в тих місцях, де потрібен високий ступінь безпеки польоту.
Залежно від типу двигунів, може використовуватися автомобільний бензин А-95, авіаційний бензин 100LL або дизельне паливо.
ВМ-4 має різні модифікації — для військових, поліції, медиків тощо.
Однією з них є легкий штурмовик ВМ-4В «Кіборг», який здатний, залежно від потреб, нести на собі некеровані ракети АР-8, керовані ракети АР-8Л, протитанковий ракетний комплекс «Бар’єр», кулемети ПКМТ.
Корпус вертольота являє собою конструкцію обтічної форми, виконану з композитних та алюмінієвих матеріалів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в поєднанні з невеликими розмірами вертоліт стає малопомітною ціллю для радарів.