Новий e-Berlingo матиме електродвигун потужністю 134 к.с. і акумуляторну батарею 50 кВт·год. Платформа дає Berlingo максимальну заявлену дальність їзди до 275 км на олній зарядці. Машина здатна розвивати швидкість до 130 км/год.
Таким чином, при підключенні до швидкого зарядного пристрою постійного струму потужністю 100 кВт акумулятор e-Berlingo може відновити 80 відсотків заряду приблизно за 30 хвилин. При підключенні до настінного зарядного пристрою потужністю 7,4 кВт система може повністю зарядитися приблизно за сім з половиною годин.
Citroen також встановив акумуляторну батарею e-Berlingo під підлогою фургона, що означає, що він зберігає ту ж вантажопідйомність, що і версія з бензиновим двигуном. Покупці зможуть вибрати один із двох варіантів кузова, найбільший з яких має максимальну місткість 4,4 кубічних метра і максимальне корисне навантаження 800 кг.
Покупці також можуть отримати електричний Berlingo зі складаним переднім сидінням і наскрізним клапаном для задньої перегородки, що дозволяє перевозити довші предмети всередині автомобіля. В кабіні електричного фургона також є відсіки для зберігання на 113 літрів.
Деякі оновлення були внесені в інтер'єр Berlingo, щоб задовольнити потреби електричної трансмісії. Є новий триступеневий перемикач режимів руху і п'ятидюймова інформаційно-розважальна системи стандартного фургона, яка має спеціальний дисплей для відображення інформації.
Як передає SpecMachinery.com.ua, інше доступне обладнання включає в себе вхід і запуск без ключа, передні датчики паркування, систему допомоги при рушанні з місця, камеру заднього огляду і електричне гальмо стоянки. Покупці також отримують комплексне обладнання для підвищення безпеки, яке включає в себе активний аварійне гальмо, систему допомоги при утриманні смуги руху, систему розпізнавання дорожніх знаків і систему допомоги причепа.