Для створення третього покоління моделі компанія Mazda домовилася з Isuzu і побудувала пікап на платформі післярестайлінгового D-Max. Відповідно, замість моторів Ford пікап тепер комплектується модернізованим трилітровим дизелем Isuzu, який розвиває 190 к.с. та 450 Нм, доступних в діапазоні від 1 600 - 2 600 об/хв. Працює мотор в парі з однією з шестиступінчастих коробок - механікою або автоматом, при цьому на ринку з'являться як задньо-, так і повнопривідні модифікації. За деякими даними, незабаром Mazda панірує розширити і моторну гамму - за рахунок більш компактних і доступних моторів.
При довжині в 5 280 мм, ширині 1 870 мм, висоті 1 790 мм та колісній базі 3 125 мм новинка майже збігається за габаритами з донором платформи, але при цьому обзавелася індивідуальним дизайном. Передню частину пікапа оформили в стилі кросоверів CX-5 і CX-9.
Інтер'єр також несе в собі деякі фірмові риси, хоча основні компоненти все ж запозичені у донора - наприклад, конфігурація центрального тунелю і консолі, мультимедійна система з 9-дюймовим монітором, блок клімат-контролю і приладова панель. При цьому кермо та передня панель у BT-50 власні.
Поки Mazda розсекретила лише версію пікапа з подвійною кабіною для ринку Австралії, куди новинка потрапить у другій половині нинішнього року. Випускати BT-50 будуть на одному заводі з Isuzu D-Max в Таїланді.