Інженери компанії з Кривого Рогу Murmuration Technology представили один з варіантів, як може виглядати електровантажівка CoolOn, роботи над якою почались на початку весни 2020 року, про це повідомляється на сторінці компанії в Facebook.
Планується, що довжина CoolOn складе 5 м, ширина - 1,7 м, висота - 2,1 м. Електровантажівка отримає літій-залізо-фосфатний акумулятор ємністю 40 кВт, що забезпечить автомобілю запас ходу в 200 км. При цьому модульна батарея дозволить збільшувати необхідну ємність акумулятора в залежності від вимоги замовника.
Замість вантажного відсіку в машині можуть бути встановлені маніпулятор для різних робіт, контейнер для збору сміття або ремонтна вишка. Цікаво, що більшість комплектуючих, за словами розробників, будуть українськими. «Електротранспорт, тільки починає, захоплювати світ. Тож маємо нагоду створити нову галузь. З маленького CoolOn, до електробусів», - написав глава компанії Віталій Бризгалов.
Дата офіційної презентації машини поки не розкривається, як і можлива його вартість.
Раніше компанія продемонструвала новий електродвигун без магнітів в статорі, який повинен коштувати втричі менше аналогів. Цей двигун в якості експерименту встановили на старий мікроавтобус Peugeot J9, назвавши машину Murmurtesla.