Новинка стала першим позашляховиком, підготовленим Toyota Gazoo Racing, і першою моделлю бренду, розробленою для ринку Південної Америки. Публічний дебют Hilux GR Sport відбувся на автосалоні в Сан-Паулу.
Від звичайного пікапа Hilux GR Sport можна відрізнити за решіткою радіатора з великим написом Toyota, накладками на колісні арки, трубчастими підніжок і дугою безпеки на вантажній платформі. Серед інших особливостей: світлодіодні протитуманні фари і графічні елементи на боковинах кузова.
Усередині пікапа з'явилися сидіння з оздобленням чорною шкірою, червоною прострочкою та логотипами GR на підголівниках, змінена приладова панель, кнопка запуску двигуна з брендингом GR і табличка із зазначенням номера автомобіля в серії.
Технічно Hilux GR Sport також відрізняється від звичайної машини. У нього переналаштована підвіска з більш жорсткими пружинами і іншими амортизаторами, покращене рульове управління. Під капотом пікапа встановлений 2,8-літровий дизель потужністю 177 кінських сил та 450 Нм крутного моменту. Коробка - шестидіапазонний «автомат». За попередньою інформацією, для Бразилії буде зібрано 420 таких пікапів.