У разі введення відповідних обмежень та санкцій йдеться про втрату країною-окупантом близько половини цивільних літаків.
Більшість авіакомпаній світу, зокрема і російських, користуються послугами великих страхових компаній. Значна частина літаків не є власністю авіаперевізників, а взяті у лізинг.
Зокрема, за даними агентства Cirium, близько 55% від російського цивільного авіаційного флоту перебуває у лізингу в міжнародних компаній. З усіх 980 пасажирських лайнерів, які використовують російські авіаперевізники - 515 літаків перебувають у лізингу іноземних власників.
Санкції лише від Ірландії зможуть потужно вдарити по авіаційній галузі РФ. Більша частина парку європейських літаків зареєстрована у юрисдикції Ірландії. Це батьківщина для 18 з топ-20 світових лізингових компаній.
Впевнені, що зовсім матимемо позитивні новини за підсумками переговорів.
І нагадаємо, що літати окупанти тепер можуть хіба з Москви на Камчатку.