-
з допомогою електронної пошти
через Систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ)
Подача документів на СЕВ ОВВ
Для подачі документів на СЕВ ОВВ потрібно зареєструватися в Системі та надіслати усі документи, завантажені в PDF-форматі (у тому числі фотографії).
Слід врахувати, що подача документів на СЕВ ОВВ є платною.
Подача документів з допомогою електронної пошти
Для подачі документів з допомогою електронної пошти потрібно:
-
забезпечити наявність усіх документів у форматі PDF (слід переконатися, що всі документи завірено належним чином, а саме: електронним підписом та електронною печаткою)
-
правильно зазначити назви типів всіх документів
Після того, як було успішно підписано всі документи та поставлено електронний підпис потрібно виконати наступні кроки надіслати на електронну пошту Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. Під час формування електронного листа з документами, вкажіть, будь ласка, в повідомленні назву суб’єкта ОТК, Ваше ПІБ та контактний номер телефону.
Примітка: намагайтеся не створювати багато індивідуальних файлів, а групувати їх за категоріями (повідомлення, атестат та сфера акредитації, паспорт випробувальної лабораторії, копії документів на право володіння чи користування земельною ділянкою та виробничими будівлями, фото).
Триває розробка нової системи подачі заявок та документів
Наразі на базі інформаційних ресурсів Міністерства інфраструктури розробляється система автоматичної подачі заявок та документів суб’єктами ОТК.
В майбутньому вона має замінити теперішні способи подачі документів.
Нагадаємо, наразі в Україні функціонують 237 підприємств, що надають послуги обов’язкового технічного контролю у 868 пунктах.
Кількість транспортних засобів, які підлягають проведенню ОТК — близько 850 тис. на рік. Йдеться насамперед про автобуси, що здійснюють пасажирські перевезення та вантажні авто, причепи та напівпричепи.
Залежно від типу транспортного засобу, вартість проведення ОТК може становити від 950 до 1300 грн.