“Успішна інфраструктурна історія Києва неможлива без подолання проблеми довгобудів. У столиці їх десятки. Починаючи від Подільсько-Воскресенського та Дарницького мостів до численних ЖК, шкіл, лікарень і офісних будівель. Це все — заморожені інвестиції, цінність яких з кожним роком зменшується.
Нагадаю, що Велике будівництво у 2020 році розпочалось із боротьби з довгобудами. Лише за 1 рік ми розморозили будівництво на десятках об’єктів по всій країні, частина яких - вже відкрито.
На жаль, Київ, з дуже повільними темпами розвитку транспортної та соціальної інфраструктури, вибивається із загальнонаціональних трендів. Вірю, що завершення Дарницького мосту, Київської обхідної дороги та Kyiv City Express повернуть в столицю масштабні проєкти” — розповідає Міністр інфраструктури Олександр Кубраков.
Чому цей проєкт важливий?
▪ Залізнично-автомобільний міст через Дніпро в Києві понад десять років знаходиться у недобудованому стані. Йдеться про добудову автомобільних з’їздів на лівому березі Дніпра.
▪ На правому березі автодорожня розв’язка виходить на Наддніпрянське шосе — тут готовність 100%. На лівому березі міст веде до розв’язки на Дніпровській набережній, а також включає дорога вздовж залізничних колій через Харківський шляхопровід у напрямку станції Дарниця на лівому березі.
На з’їзді на Дніпровську набережну виконані всі необхідні підготовчі роботи: зведено 16 опор з 21-ї, змонтована третина всіх металоконструкцій прогонових будов.
▪ Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати Дарницький мостовий перехід, як це передбачено проєктом.
▪ У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости — Південний та Міст ім. Є. О. Патона — значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності. При чому, цей мостовий перехід має 6 смуг руху, по 3 у кожному напрямку і його пропускна здатність — 35 тисяч автомобілів на добу.