На ній обговорили основні проблеми розвитку туристичної інфраструктури та туризму загалом. Зокрема були окреслені пріоритети роботи ДАРТ та Мінінфраструктури на найближчий час:
«Найкращий спосіб популяризації туризму — створення умов для комфортних і швидких подорожей. За останні 2 роки ми значно просунулись у цьому напрямі, завдяки Великому будівництву. Наступний крок — робота безпосередньо з туристом та його уявленнями про Україну.
Останні опитування свідчать про те, що 32 % українців подорожують всередині країни. Цей показник буде вищим, якщо ми запропонуємо жителям України максимальну палітру варіантів для подорожей. Зараз є успішний приклад залучення нових туристів із Близького Сходу — його точно потрібно масштабувати. Наразі перед нами стоїть багато завдань як у сфері розвитку внутрішнього туризму, так і залучення нових туристів з закордону.
Вдячний колегам із туристичного бізнесу за акцентування уваги на проблемних питаннях. Це, зокрема, і необхідність покращувати рівень англомовного сервісу, і хибні міфи про Україну як небезпечний напрямок серед іноземців, і недоліки в роботі державних установ. Ці та інші аспекти ми врахуємо при вирішенні більш масштабного завдання — розвитку та промоції України як туристичного бренду для мандрівників з усього світу», — розповів Олександр Кубраков.
Чого очікує туристична галузь?
Нагадаємо, що до переліку основних завдань Міністерства інфраструктури України належить забезпечення формування та реалізація державної політики у сфері туризму та курортів.