Вівторок, 28 вересня 2021 15:00

Завдання Великого будівництва — розвиток туристичного бренду України

Щороку 27 вересня відзначається Всесвітній день туризму. Напередодні свята відбулася зустріч Міністра інфраструктури України Олександра Кубракова та Голови Державного агентства розвитку туризму України Мар‘яни Олеськів із представниками туристичного бізнесу України.

На ній обговорили основні проблеми розвитку туристичної інфраструктури та туризму загалом. Зокрема були окреслені пріоритети роботи ДАРТ та Мінінфраструктури на найближчий час:

◾ розвиток внутрішніх та розширення географії зовнішніх авіарейсів

◾ розв’язання проблеми з автомобільними чергами на кордонах

◾ розвиток річкових та морських перевезень, перший крок — запуск промомаршруту Київ-Канів швидкісним теплоходом «Ракета»

◾ обладнання навігації та покажчиків у популярних туристичних напрямках, маркування пішохідних маршрутів

◾ створення комплексних рекреаційних територій

«Найкращий спосіб популяризації туризму — створення умов для комфортних і швидких подорожей. За останні 2 роки ми значно просунулись у цьому напрямі, завдяки Великому будівництву. Наступний крок — робота безпосередньо з туристом та його уявленнями про Україну.

Останні опитування свідчать про те, що 32 % українців подорожують всередині країни. Цей показник буде вищим, якщо ми запропонуємо жителям України максимальну палітру варіантів для подорожей. Зараз є успішний приклад залучення нових туристів із Близького Сходу — його точно потрібно масштабувати. Наразі перед нами стоїть багато завдань як у сфері розвитку внутрішнього туризму, так і залучення нових туристів з закордону.

Вдячний колегам із туристичного бізнесу за акцентування уваги на проблемних питаннях. Це, зокрема, і необхідність покращувати рівень англомовного сервісу, і хибні міфи про Україну як небезпечний напрямок серед іноземців, і недоліки в роботі державних установ. Ці та інші аспекти ми врахуємо при вирішенні більш масштабного завдання — розвитку та промоції України як туристичного бренду для мандрівників з усього світу», — розповів Олександр Кубраков.

Чого очікує туристична галузь?

◾ посилення промоції туристичних напрямків України як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку

◾ максимально точне інформування потенційних туристів про Україну: правила в’їзду, цікаві туристичні місця та атракції, транспорт та проживання тощо

◾ оптимізація роботи АТ «Укрзалізниця» та створення умов для співпраці з туроператорами

◾ інтенсифікація роботи над підготовкою змін до Закону «Про туризм» до другого читання

◾ створення умов для появи в Україні ресторанів, що будуть включені в Червоний путівник «Мішлен»

◾ модернізація стандартів навчання у сфері гостинності та підвищення якості обслуговування

◾ сприяння в запуску морських круїзів з Одеси

◾ присутність кращих ресторанів України (зокрема національної кухні) в аеропортах

◾ розв’язання проблеми відсутності обслуговування англійською мовою в закладах харчування

Нагадаємо, що до переліку основних завдань Міністерства інфраструктури України належить забезпечення формування та реалізація державної політики у сфері туризму та курортів.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: