Серед головних напрямів роботи:
створення простору для вільного, самостійного пересування та отримання послуг пасажирами маломобільних груп: встановлення чи покращення пандусів та ліфтів, розширення вхідних зон, встановлення тактильної плитки тощо;
покращення умов у зонах очікування пасажирів, вбиральнях, кімнатах по догляду за дитиною — доукомплектація необхідними меблями, переобладнання вбиралень для пасажирів різних категорій, облаштування кімнати по догляду за дитиною тощо;
розміщення чіткої внутрішньої та зовнішньої навігації територією вокзалу;
доопрацювання сайту для зручного користування пасажирами з порушеннями зору та слуху, розширення інформації про наявні послуги для пасажирів маломобільних груп;
покращення якості надання послуг працівниками вокзалу: проведення тренінгів, забезпечення електронними додатками та інструментами для своєчасного та якісного процесу надання послуг.
Чого очікувати?
Наразі триває формування рекомендацій від користувачів та експертів. На їх основі буде створено План заходів для покращення простору Центрального та Південного залізничних вокзалів. Досвід цих об’єктів інфраструктури з впровадження стандартів безбар’єрності стане основою для загальних рекомендацій від Міністерства інфраструктури України, щоби кожен залізничний вокзал став безпечним та комфортним.
Покращення інфраструктурних об’єктів є одним із напрямків Національної стратегії зі створення безбар’єрного простору в Україні, яка розроблена в межах ініціативи Першої Леді Олени Зеленської.
Нагадаємо, що першим пілотним проєктом Міністерства інфраструктури в межах Нацстратегії безбар’єрності став МА «Бориспіль». За останні кілька місяців аеропорт почав реалізовувати заплановане, зокрема було проведено закупівлі необхідного обладнання та відкрито коридор проходження авіаційної безпеки для окремих категорій громадян.