Субота, 25 вересня 2021 18:52

На Дніпрі розпочалося експериментальне шлюзування

17 вересня відбулося перше шлюзування баржо-буксирних караванів (2 баржі та 1 буксир) на Дніпровському каскаді. Планується здійснити серію таких шлюзувань для покращення річкової логістики.

Уперше в історії був прошлюзований караван довжиною 235 м і шириною 17 м, при тому, що робочий розмір шлюзової камери 260 м, а ширина — 18 м. Це важливий крок на шляху поліпшення річкової логістики та підвищення конкурентоспроможності річкового транспорту.

Такий вид шлюзування дозволяє заощадити до 8 годин під час одного проходження. За орієнтовними розрахунками, зекономлений час дозволить судновласнику зробити до 10 рейсів щорічно і додатково перевозити до 100 тисяч тонн за навігацію. У планах - продовження тестувань до кінця навігації 2021 року.

«Завдяки підтримці парламентарів та Уряду додаткові 86,2 млн грн були спрямовані на модернізацію шлюзів. У наступному році у проєкті бюджету йдеться про фінансування на суму до 600 млн грн.

Протягом тривалого часу існувала ініціатива від бізнесу щодо пришвидшення процесу шлюзування. Сьогодні нарешті розпочались експерименти з одночасним проходженням декількох плавзасобів на Каховському шлюзі.

Це черговий крок до розвитку водної логістики, яка має стати зручною альтернативою автомобільним та залізничним перевезенням», — розповів Міністр інфраструктури України, Олександр Кубраков.

У рамках тестування збирається інформація, для проведення аналізу і внесення необхідних змін у Правила шлюзування. Йдеться зокрема про відеореєстрацію та фіксацію усіх факторів, що можуть впливати на безпеку шлюзування баржо-буксирних караванів різних типів на кожному конкретному шлюзі.

Двобаржеве шлюзування є ще одним кроком для відновлення річкового транспорту в країні. Наразі команда Міністерства фіналізує роботу над підзаконними актами відповідно до прийнятого Закону України «Про внутрішній водний транспорт». Міністерство інфраструктури України висловлює подяку членам Комітету Верховної Ради України з питань транспорту та інфраструктури, завдяки яким з’явилась така можливість, серед них — Юрій Кісєль, Артем Ковалев, Юлія Клименко.




Купити техніку

Продати техніку

Оренда техніки

Підпишіться на новини спецтехніки:

News: