Зокрема у рамках договору ТОВ «СП РИСОІЛ ТЕРМІНАЛ» планує побудувати двосторонній пірс довжиною 339,75 м на стику причалів № 10,11. АМПУ зі свого боку здійснить днопоглиблювальні роботи на підходах до пірса за ІІІ чергою акваторії 1-го ковша Сухого лиману, із досягненням глибин 15 м.
«Цей проєкт обговорювався 13 років, і, нарешті ми можемо сказати, що він буде втілений. А це – 40 мільйонів доларів прямих інвестицій, більше експортних можливостей для українських виробників, нові робочі місця.
Таким чином Україні з’явиться ще один двосторонній причал, який здатен приймати та якісно обробляти великотоннажні судна, які життєво необхідні для нашого агроекспорту.
Порт Чорноморська потребував днопоглиблення ще 15 років тому, весь цей час ця задача з’являлася у пріоритетах і стратегічних задачах міністерства та керівництва портів. Приватні інвестори готові були вкладати гроші, але їм потрібні були гарантії та рішучість з боку держави», — заявив Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.
Це перший договір, який підписується зі стейкхолдерами за нормою «Take or pay». Передбачається, що у разі якщо витрати АМПУ на проєкт не окупляться за визначений проміжок часу, Адміністрація отримає відповідну компенсацію від портового оператора.
Захід відбувся за присутності Надзвичайного та Повноважного Посла Швейцарії в Україні та Республіці Молдова Клода Вільда. Учасники обговорили стратегічне партнерство Швейцарії та України у сфері інфраструктури та інвестиційні можливості для швейцарського бізнесу.
Нагадаємо, що у найближчі 5 років на оновлення інфраструктури українських портів необхідно понад 17 млрд грн капітальних інвестицій. Мінінфра здійснює заходи для модернізації стратегічної інфраструктури, розвиток якої є відповідальністю держави.