Розпочинаємо процес розвитку електротранспорту у столиці
У рамках угоди, на оновлення трамвайного парку Києва буде спрямовано 24,9 млн євро кредиту. За ці гроші планується закупити двадцять 3-секційних низькопідлогових трамваїв виробництва ТОВ “ТАТРА-ЮГ”.
26-метрові трамваї можуть перевозити близько 300 пасажирів. У вагонах окремо передбачено місця для людей з інвалідністю.
Перший трамвай моделі К-1Т306 для Києва буде перебувати в Дарницькому депо і після пусконалагоджувальних робіт вийде на маршрут на лівому березі. Усю партію, згідно з графіком, планується поставити КП “Київпастранс” вже до початку 2023 року.
Яка мета проєкту?
«Для Міністерства інфраструктури спільна угода з Європейським інвестиційним банком - це можливість започаткувати в Україні якісно новий проєкт, який відповідатиме цінностям безбар’єрності, екоорієнтованості та забезпечення комфорту пасажирів. Ми б хотіли, щоб українські міста були більш проактивними у напрямі розвитку електротранспорту, адже це один із ключових кроків до зниження рівень викидів у мегаполісах», – говорить Анна Юрченко, заступниця Міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції.
Кредит є частиною проєкту «Міський громадський транспорт України», який підтримується ЄС та спрямований на поліпшення інфраструктури громадського транспорту в українських містах. Нові трамваї не лише підвищать комфорт пересування жителів та гостей столиці, але й прискорять перехід до більш енергоефективного та екологічного транспорту.
«Кредит ЄІБ на нові трамваї у Києві сприятиме розвитку екологічно безпечного та стійкого транспорту. Як представники кліматично-орієнтованого банку ЄС ми віримо, що розвиток ефективної системи міського громадського транспорту – один із найкращих способів боротьби із забрудненням та вирішення питань зміни клімату», – зазначив Жан-Ерік де Загон, голова представництва Європейського інвестиційного банку в Україні.
Нагадаємо, що Європейський інвестиційний банк є партнером України у фінансуванні інфраструктури громадського транспорту з 2007 р. Проєкт ЄІБ «Міський громадський транспорт України» (фаза 1) – це рамковий кредит на 200 мільйонів євро для фінансування громадського транспорту в 11-ти містах України.