Міністерство транспорту надало фінансування консорціуму, який провадить перше у Великобританії дослідження по електрифікації вантажівок дальньої дії з динамічної зарядкою та використанням повітряних дротів на автомагістралях.
Консорціум запропонував «електричну дорожню систему» з використанням технології Siemens Mobility «eHighway» в якості найшвидшого, низьковуглецевого і найбільш економічного способу зниження викидів вуглецю в галузі автомобільних вантажоперевезень і забезпечення більш чистого повітря.
Дев'ятимісячне дослідження стартувало в липні. Планується, що в 2030-х роках основні дороги Великобританії будуть обслуговувалися повітряними лініями зарядки.
Ці електронні автомагістралі дозволяють спеціально адаптованим вантажним автомобілям прикріплятися до повітряних дротів і працювати на електриці, аналогічно до залізничних і тролейбусних систем.
Вантажівки оснащені акумулятором, який заряджається під час руху, тому вони можуть від'єднатися, щоб обігнати автомобілі і дістатися до кінцевого пункту призначення з нульовими викидами від початку до кінця.
Члени консорціуму Siemens Mobility, Scania і SPL раніше випробували невеликі електричні дорожні системи в Німеччині і Швеції, і ця британська ініціатива стала першою в світі з дослідження її розгортання в набагато більшому масштабі.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, в рамках проекту планується електрифікувати не менше 30 км (19 миль) автомагістралі M180 в якості пілотної, яка зв'яже порт Іммінгем з логістичними центрами.