У 2019 FEDRO представило концепцію пересувного моста, який повинен був вирішити одну з основних проблем при ремонті доріг. Згідно з нормами Швейцарії, відновлювальні роботи на великих автомагістралях дозволено проводити винятково в нічний час.
Однак через постійно зростаючий обсяг трафіку тимчасові вікна для проведення робіт стають дедалі коротшими. Використання пересувного моста «ASTRA Bridge» давало можливість проводити ремонти доріг в денний час без перекриття руху.
За задумом розробників «ASTRA Bridge» встановлюється над ремонтованою ділянкою траси. Рух транспортних засобів по ньому здійснюється зі швидкістю 60 км/год по двох смугах.
Загальна довжина споруди становить 240 метрів, при цьому для проведення будівельних робіт є близько 100 метрів під мостом. Пандуси в'їзду і виїзду мають ухил 6%. Постачання ремонтних робіт і вивезення будівельного сміття здійснюється через смугу руху поруч з мостом.
Після того, як роботи під мостом будуть завершені, він повинен пересуватися на 100 метрів для проведення наступного етапу. Повна збірка всієї конструкції займає близько 14 годин.
Примітно, що розробники проекту «ASTRA Bridge» забезпечили центральні секції моста колесами, які можуть повертатися на 90º. Таким чином всю споруду можна пересувати не тільки вперед-назад, але і вправо-вліво.
Планується, що до кінця осені всі елементи моста будуть доставлені на склад і вперше зібрані, щоб почати етап випробувань.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, розробка і виробництво прототипу «ASTRA Bridge» обійшлася приблизно в 18,5 млн євро. Якщо технічні випробування моста пройдуть успішно, то після проведення технічного обслуговування, навесні 2022 року розпочнеться етап тестування в реальних умовах.