У 2021 році ця ситуація зміниться. Наша команда знає як успішно, а головне результативно, працювати з великими проєктами. Мільйони українців вже побачили це на власні очі» — розповідає Олександр Кубраков, Міністр інфраструктури України.
Кінцевий строк подачі пропозицій — 11 липня 2021 року.
Посилання на тендер: http://bit.ly/Darn_Bridge
Нагадаємо, що залізнично-автомобільний міст через Дніпро в Києві понад десять років знаходиться у недобудованому стані. У березні 2021 року до завершення робіт на довгобуді Укрзалізниці, на чиєму балансі він перебуває, долучився Укравтодор. Про це відповідний меморандум підписали керівники обох відомств у березні 2021 року.
Йдеться про добудову автомобільних з’їздів на лівому березі Дніпра.
На правому березі автодорожня розв’язка виходить на Наддніпрянське шосе — тут готовність 100 %.
На лівому березі міст веде до розв’язки на Дніпровській набережній, а також включає дорога вздовж залізничних колій через Харківський шляхопровід у напрямку станції Дарниця на лівому березі.
На з’їзді на Дніпровську набережну виконані всі необхідні підготовчі роботи: зведено 16 опор з 21-ї, змонтована третина всіх металоконструкцій прогонових будов.
Відсутність усього комплексу розв’язок та освітлення стали причиною того, що транспорт не може використовувати Дарницький мостовий перехід, як це передбачено проєктом.
У результаті виникає дисбаланс транспортних потоків: сусідні мости — Південний та Міст ім. Є. О. Патона — значно перевантажені, тоді як Дарницький має суттєвий резерв пропускної здатності. При чому, цей мостовий перехід має 6 смуг руху, по 3 у кожному напрямку і його пропускна здатність — 35 тисяч автомобілів на добу.