Усі вони вже залучені до перевезення.
У 2023 році було вдосконалено та оптимізовано роботу філії «Центр транспортного сервісу «Ліски» та оновлено парк фітингових платформ, який на сьогодні становить 4439 одиниць.
Також у рамках міжнародної допомоги було отримано контейнерний навантажувач Reach stacker, який вже працює на терміналі Ліски-Скнилов.
«У травні минулого року ми почали реалізовувати стратегічні зміни у роботі нашої філії «Ліски». Зокрема, збільшили парк фітингових платформ, підвищили ефективність використання вагонного парку та запровадили низку сервісів для наших клієнтів, серед яких єдине цифрове вікно для роботи клієнтів із вантажоперевезень.
Також спростили та вдосконалили систему розрахунків. Розширюємо і можливості та мережу наших терміналів, триває будівництво інтермодального терміналу на станції Ковель-Ліски, який зможе перевантажувати вантажі з рухомого складу колії 1520 на рухомий склад єврошляху – 1435.
На даний час усі термінали «Ліски» мають регулярне сполучення з морськими портами Європи», - повідомив Тимофій Мураховський, директор з комерційної роботи та логістики АТ «Укрзалізниця
Загалом у 2023 році обсяг перевезень контейнерів зріс порівняно з 2022 роком на 12% – до 102 тис. контейнерів. Обсяг вантажопереробки на філії в 2023 році показав зростання на 8% - до 1,448 млн тонн, а загальна сума доходів філії має стабільне зростання: у 2023 році на 8% більше 2022 року і на 48% більше 2021 року.
Близько 50% вантажів, що перевозяться, - це аграрна продукція. Контейнери курсують і в межах кордонів країни, і в порти Констанці, Гданська та Ізмаїла.
У 2023 році надано послугу експедирування понад 35,5 тис. контейнерів. У фітингових платформах парку філії перевезено 1,14 млн. тонн вантажів.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, «Укрзалізниця» планує масштабувати проект виробництва вантажних вагонів на власних потужностях та розширити модельний ряд власного виробництва.