Які звіти необхідно подати?
-
Категорія А — виплати на поточні ремонти до 200 тис грн — люди, які отримали таку компенсацію подають тільки фінальний звіт про виконані роботи.
-
Категорія Б — виплати на капітальні ремонти — квартири — до 350 тис грн, приватні будинки - до 500 тис грн. Отримувачі такого виду державної компенсації подають проміжний звіт та фінальний звіт.
Кошти для ремонтів категорії Б зараховуються двома траншами (70% та 30%). Щоб отримати другий транш, люди мають обовʼязково прозвітувати, що вони вже використали отримані раніше кошти.
Як можна подати звіт?
-
Через застосунок Дія у розділі єВідновлення - Заяви на виплату - Повідомити про ремонт.
-
На порталі Дія у розділі Компенсація за пошкоджене майно - обрати обʼєкт нерухомого майна з заявою у статусі «Кошти зараховано» - обрати тип заяви «Повідомити про ремонт».
-
У ЦНАПі чи у нотаріуса. Для цього необхідно мати з собою паспорт, РНОКПП та фотографії вже виконаних ремонтних робіт або закуплених будівельних матеріалів. (Фотографії обов’язкові при будь-якому способі подання звіту).
Якщо людина подає проміжний звіт по категорії Б, комісія місцевої ради повторно відвідає житло та перевірить стан виконання робіт. Після затвердження звіту можна подавати заявку на отримання другого траншу.
Що робити після відновлення житла?
Необхідно протягом 15 робочих днів подати фінальний звіт про завершення ремонтних робіт. Зробити це можна у застосунку або на порталі Дія, ЦНАПі чи в нотаріуса.
Комісії місцевої ради вибірково перевіряють частину поданих звітів та всі об’єкти, по яким були проведені виплати єВідновлення, але не був поданий фінальний звіт про виконані роботи.
Українці, чиє житло постраждало від бойових дій, вже подали 74 тисяч заяв на отримання державної допомоги для відбудови в рамках програми єВідновлення. Виплати отримали 42,5 тисяч, з них 4,4 тисячі отримали кошти для ремонтів категорії Б, де максимальна сума відновлення складає 350 тис грн для квартир та 500 тис для приватних будинків.
Виплату за пошкоджене майно на суму менше ніж 200 тис. грн (Категорія А) потрібно витратити протягом 12 місяців. У розмірі понад 200 тис. грн (Категорія Б)— впродовж 18 місяців. Після закінчення строку залишок повернеться до держбюджету.
Якщо житло знищене повністю людина може подати заяву на отримання житлового сертифікату для придбання нового житла, або отримання коштів для відбудови приватного будинку на власній земельній ділянці.
Послугу єВідновлення розроблено Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури спільно з Міністерством цифрової трансформації за підтримки проєкту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/ TAPAS».
Підписуйтеся на сторінки Міністерства відновлення у соцмережах Facebook, Twitter, Telegram