Рух для довших вантажівок буде дозволено з 1 грудня 2023 року. Спочатку передбачалося, що нові правила набудуть чинності із серпня 2023 року, але потім з'ясувалося, що процес переходу займе деякий час і триватиме до 2024 року.
Загалом для автопоїздів буде відкрито близько 590 км державних доріг: приблизно 450 км державних доріг та близько 140 км державних сполучних доріг, які були визначені під час консультацій із 160 муніципалітетами.
Згідно з дослідженням CNR, понад 95% усієї діяльності шведського вантажного автопарку майже виключно залежить від внутрішнього ринку.
Міжнародні перевезення, що займають 4,4% від загального обсягу діяльності, включають кілька рейсів між Швецією та Норвегією, а також між містом Мальме та логістичною зоною навколо аеропорту Копенгагена у Данії.
Через несумісність рухомого складу (в основному європейської модульної системи або типу EMS) з рештою Європи, а також з міркувань економії міжнародні перевезення Швеції в основному здійснюють компанії зі Східної Європи.
Шведська логістика відрізняється своєрідністю галузевої організації та рухомого складу. Найбільш поширеними транспортними засобами є перевізники, зібрані на напівпричепі, прикріпленому до візка, типового стандартного транспортного засобу EMS.
За розрахунками CNR, вартість 60-тонної шведської одиниці EMS, яка використовується для міжнародних перевезень, становить близько 200 тис. євро на рік, або вартість кілометра 1,61 євро.
Шведські водії, які працюють продуктивно і часто мають великий стаж у своїй компанії, мають переваги щедрого колективного договору.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, їхні річні доходи оцінюються майже в 67 тис. євро, що робить їх одними з найбільш високооплачуваних далекобійників у Європейському союзі.