В ході наради представників «Укрзалізниці» з перевізниками Румунії та Молдови у середу, 26 вересня, Ткачов зауважив, що наразі вагони колії 1520 мм філії «Центр транспортної логістики» (ЦТЛ) слабко задіяні, адже на ринку — профіцит рухомого складу. Тому «Укрзалізниця» планує активніше використовувати вагони ЦТЛ для експортних перевезень через прикордонні переходи з перестановкою на візки колії 1435 мм.
Найближчим часом ми розпочнемо робити перестановку візків та використовувати наявні візки лише для перестановки вагонів ЦТЛ. При цьому власники приватних вагонів можуть виготовити для своїх потреб візки колії 1435 мм — «Укрзалізниця» має відповідне технічне рішення на кількох вагоноремонтних заводах. Бізнес зможе свої візки поставити під свої вагони”, — уточнив він.
Таким чином наразі у планах «Укрзалізниці» — максимально використовувати наявні візки, яких понад 3 тисячі, для перестановки та використання вагонів парку ЦТЛ.
Окрім того, вагони-зерновози після перестановки на візки колії 1435 мм планується пропонувати для перевезення вантажів за кордоном.