Новинка - це спільний проект місцевого дилера Volvo Trucks - компанії LVS Trucks, фірми Terberg Techniek і підприємства Gijsbertsen.
Споряджена маса самоскида Volvo FM X-Light не перевищує 17 тонн, а його корисне навантаження становить понад 33 тонн (дозволена в Нідерландах повна маса ТЗ - 50 тонн).
Ці показники призводять до збільшення транспортної ефективності і скорочення витрат. В результаті формується дуже низький показник CO2 в перерахунку тонна/км.
З огляду на специфіку місцевого законодавства, майбутній власник самоскида Volvo FM X-Light може претендувати на отримання податкових пільг на свої інвестиції в розмірі понад 55 000 євро.
Вантажівка належить до новітньої серії Volvo FM, яка нещодавно стала на конвеєр.
Комфорт водія гарантується пакетом Driver Deluxe, що включає електронний клімат-контроль, регульоване рульове колесо з нахилом колонки і сидіння з шкіряною облямівкою на повітряній підвісці.
Вантажівка оснащена системою допомоги з електронним управлінням, динамічним рульовим керуванням Volvo і поліпшеними функціями безпеки, такими як адаптивний круїз-контроль з функцією Stop & Go, допомога в утриманні смуги руху і система попередження зіткнення з йдуть попереду ТЗ.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, при будівництві шасі Volvo FM X-Light використовувалися тільки компоненти Volvo. Компанія Terberg Techniek змонтувала власну 10-тонну підйомну вісь на гідропідвісці, а 24,3-кубовий кузов з легким корпусом виготовили фахівці Gijsbertsen.