Мова йде про про баластний тягач Tractomas TR8x8 D75, виготовлений французькою компанією Nicolas. Автомобіль був випущений в січні 2017 року, і він належить до останніх моделей цієї серії, оскільки виробництво важких вантажівок діапазону Tractomas було припинено в тому ж році.
Ваговоз призначений для роботи в складі автопоїзда з повною масою 700 тонн.
Незважаючи на чотирирічний вік, автомобіль практично новий. Весь цей час він був без інтенсивного використання, і має на одометрі позначку 55 км. В даний момент тягач пропонується тягач за € 394 000.
Tractomas TR8x8 D75 обладнаний 27-літровим, V-подібним, 12-циліндровим двигуном Caterpillar C27 ACERT (Євро-3), що розвиває потужність 1150 к. с. і видає 4000 Нм крутного моменту.
Мотор агрегатирований із 6-ступінчастою автоматичною коробкою передач Allison M8610 з інстальованим гидротрансформатором Allison TC-880.
У ваговозів застосована стандартна кабіна Renault Kerax. Доступ в кабіну здійснюється по п'ятиступінчастими сходами. Висота від рівня землі до підлоги кабіни становить близько 1,85 м.
Рульове колесо у автомобіля розташоване праворуч, що вказує на те, що він спочатку був виготовлений для замовника з Австралії, і призначався для перевезення корисних копалин.
Споряджена маса транспортного засобу становить 36 тонн, до якого додається баласт вагою 39 тонн. Кожна з передніх осей KESSLER LT81 P489 (1-я) і KESSLER LT81 DDP489 (2-я) розрахована на навантаження 12500 кг.
Обидва задніх мости KESSLER D91 DDPL408 і KESSLER D91 VPL408 разом можуть витримати 50000 (25000 + 25000) кг. Ємність паливних баків становить 1000 + 1000 л. Вантажівка екіпірованиа шинами Goodyear розмірністю 385/95 R25. Автомобіль має в довжину 10 м, 3,5 м в ширину і 4,6 м у висоту.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, 535-тонний автопоїзд з таким тягачем Tractomas TR8x8 D75 може розвивати максимальну швидкість до 50 км/год, а порожній здатний розганятися до 65 км/год.