Самоскиди розміром з будинок традиційно працюють на дизельному пальному, яке не тільки шкодить навколишньому середовищу, а й створює логістичні проблеми видобувним компаніям, оскільки доставляти його доводиться в віддалені райони планети. Проблему пропонується вирішити шляхом переведення важких машин на водневе паливо.
Французька енергетична компанія Engie і видобувний гігант Anglo American оголосили про укладення партнерської угоди для створення першого кар’єрного самоскида на водневому паливі. Більшу частину енерговитрат шахт і кар’єрів можна покрити за рахунок різних джерел відновлюваної енергії, однак основний викид забруднюючих речовин в атмосферу виробляють величезні вантажні машини, що працюють на дизпаливі.
Anglo American обіцяє звести до нуля усі викиди відпрацьованого вуглеводневого пального і в партнерстві з Engie планує замінити дизельні баки водневими балонами, а ДВС – паливними комірками і батареями. Використання водневих самоскидів в підземних шахтах також дозволить знизити витрати видобувної компанії на вентиляцію, збільшивши, в кінцевому підсумку, прибутковість її діяльності.