Виявляється, можна обійтися без складних механізмів. На думку компанії, досить просто змінити крутний момент на окремих колесах.
За задумом автовиробника, спеціальний контролер відстежуватиме кут повороту рульового колеса та швидкість обертання коліс, обчислюючи необхідність зменшення радіусу повороту.
Ford назвав цю функцію режимом допомоги при повороті. При її активації система знижуватиме крутний момент, що передається на заднє внутрішнє колесо, і передаватиме більший крутний момент до обох передніх коліс.
Своєю чергою зниження крутного моменту для задніх коліс буде досягатися за рахунок гальмування, а тому систему можна буде використовувати і для передньопривідних автомобілів.
Втім, фахівці вважають малоймовірним, що дана розробка доб'ється комерціалізації, адже іншими компаніями вже використовується керована задня вісь.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, раніше Ford оголошувала про створення нової системи безпеки, що дозволяє автомобілям автоматично знижувати швидкість там, де існує висока ймовірність аварій за участю пішоходів або велосипедистів, але технологія так і не набула поширення.