Головна відмінність електробусів від традиційних пасажирських машин - це більш висока споряджена маса через наявність важких акумуляторних батарей. З цієї причини вантажопідйомність нових шин MICHELIN X Incity EV Z була збільшена до 8 тонн.
Крім цього, нові шини мають більш прогресивний дизайн протектора, який забезпечує покращене поздовжнє і поперечне зчеплення колеса з дорогою. Впровадження фірмової технології MICHELIN Regenion дозволило збільшити довговічність на 10%, і на 13% знизити опір коченню.
Для підвищення безпеки особливу увагу було звернено на захист боковин, оскільки цими місцями шини регулярно стикаються з краями тротуару. Для цього на шинах був встановлений індикатор зношування, який своєчасно вкаже, коли необхідно розгорнути колеса.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, сьогодні в Європі використовується понад 5000 електричних автобусів, а через п'ять років їх кількість зросте в десять разів. Тому використання нової лінійки шин MICHELIN X Incity EV Z може стати ключовим фактором у справі зниження експлуатаційних витрат міськими автопарками.