Клаус Креі (Klaus Kreipe), глава «Оригінального обладнання для вантажних автомобілів в Continental», говорить: «Continental виробляє набагато більше компонентів для вантажівок, ніж просто шини або системи контролю тиску в шинах. За допомогою цього демонстраційного автомобіля ми хочемо продемонструвати широкий спектр компонентів, які ми можемо надати для сучасної вантажівки».
Демонстраційна вантажівка на базі Volvo FH 4x2 забарвлена в континентальні кольори: чорний і жовтий. Крім шин також виділяються інші компоненти, що поставляються Continental, такі як пневматичні пружини і шланги. В кабіні новий додаток ContiConnect встановлено на TomTom PRO 8275. Ця програма дозволяє водієві контролювати тиск і температуру в шинах і може бути інтегрована в існуючі системи телематики або на смартфон. Це означає, що нове цифрове рішення замінює окремий дисплей, який був потрібний раніше. Система контролю тиску в шинах ContiPressureCheck показує точні дані з коліс.
У «Mjölner» Continental демонструє, як можна справлятися з надзвичайно високим рівнем тепла, що генерується двигунами Євро 6: втулки пневмопружин підвіски кабіни надзвичайно термостійкі, а спеціальні теплові кришки захищають пневматичні пружини передньої осі. Ще однією особливістю пневматичних пружин є спеціальне порошкове покриття на поверхні металевих частин. Крім того, поршні і бортова обшивка може поставлятися в кольорі рами вантажівки. Continental також демонструє свої відмінні знання у взаємодії різних систем вантажівки — від мастила в гідропідсилювачі керма та системі охолодження, до стисненого повітря в гальмівній системі. На борту також є високотемпературні рішення для оптимальної транспортування олії, воздухосодержащего масла і чистого повітря для використання в бортових компресорах. Для інтер'єру вантажівки Continental постачає високоякісні матеріали обробки різних елементів — від приладової дошки і дверних панелей до багажної полиці.