Новий 17-літровий двигун вирізняється винятковою ефективністю використання пального й довговічністю та з легкістю впорається з найскладнішими перевезеннями завдяки потужності до 780 к. с. і крутному моменту до 3800 Н·м.
Крім того, цей двигун сертифіковано для роботи на біопаливі.
Безперервні швидкісні поїздки з великими вантажами — це справжній виклик, але не для нового 17-літрового двигуна стандарту Євро 6 від Volvo для вантажівки FH16. Цей двигун створений для найскладніших перевезень та має три рівні потужності: 600, 700 та 780 к. с.
Крутний момент становить 3000, 3400 й 3800 Н·м у найпотужнішій версії. Вища потужність і крутний момент сприяють підвищенню керованості, максимальній продуктивності й ефективності споживання пального.
Двигун D17 оснащено одним ефективним турбокомпресором, який підвищує чуйність двигуна та робить водіння приємнішим.
Інноваційна запатентована Volvo форма поршня з хвилеподібною камерою згоряння оптимізує згоряння, нова система впорскування заощаджує пальне, а збільшений максимальний тиск у циліндрі забезпечує високу потужність.
Потужність гальмування двигуном у всьому діапазоні швидкостей значно підвищена завдяки винятковій чуйності двигуна. Це також забезпечує швидке перемикання передач, уповільнює зношування гальмівних колодок і дискових гальм та підвищує ефективність на спусках.
Усі версії нового двигуна D17 сертифіковано для роботи на гідроочищеній рослинній олії (HVO). Версію з потужністю 700 к. с. також сертифіковано для роботи на 100 % біодизелю (B100).
Коробку передач найпотужнішої версії було оновлено для роботи за 3800 Н·м, а ефективний ККД версій на 3000 й 3400 Н·м було додатково підвищено.
Продаж вантажівки Volvo FH16 з новим двигуном почнеться в середині 2024 року. Початок виробництва заплановано на другу половину 2024 року для ринків Європи та Австралії.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, новий двигун доступний у новій моделі Volvo FH16 Aero та в останній версії Volvo FH16.