У Сполученому Королівстві подовжені напівпричепи почали тестувалися понад дев'ять років тому. Результати були обнадійливими, і британці збираються узаконити 15,65-метровий трейлер.
Транспортники також розглядають можливість, а фактично лобіюють збільшення дозволеної повної маси транспортного засобу з 44 до 48 тонн. І у міністерства транспорту Великобританії є кілька причин для переходу до цих нових дорожніх нормативів, які ще належить схвалити парламенту.
Перше, і головне - збільшені параметри транспортного засобу дозволяють підняти ефективність автоперевезень, і тим самим скоротити шкідливий вплив на навколишнє середовище. Боротьба зі зміною клімату є основним аргументом у Міністерства.
До того ж було відзначено, що використання подовжених автопоїздів також покращує безпеку дорожнього руху. Якщо дозволити управління більш важких вантажівок, то сім таких зчіпок зможуть замінити вісім сьогоднішніх.
Цей аргумент є доволі вагомим, оскільки в Британії гостро стоїть проблема нестачі водіїв великих вантажівок.
Ймовірно, парламент проголосує за довші напівпричепи цієї осені, і вони стануть дозволені на всіх дорогах Великобританії з наступного року. Натомість підвищити дозволену масу вантажівок до 48 тонн складніше.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, швидше за все цей дозвіл стосуватиметься інтермодальних перевезень, коли вантажі поміщаються в порт або на великий склад.