У березні 2021 року «Антонов» створив свою канадську дочірню компанію – Antonov Aircraft Canada, головний офіс якої розташований в центрі Монреаля, і зараз намагається закласти основу для співпраці між урядом України та Міністерством економіки та інновацій Квебека, щоб мати можливість проєктувати та збирати вантажний літак в провінції Квебек.
Девуар Десмонд Берк, директор Gold Leaf Aviation, компанії з Онтаріо, яка представляє інтереси «Антонова» в Канаді, підтвердив, що двома урядами розглядається проєкт документа, який «стане основою для обговорення» того, як «Антонов» зможе в кінцевому підсумку організувати виробництво літаків у Квебеку.
«Проєктування та остаточне складання літаків будуть проводитися у Квебеку, – запевняє директор Gold Leaf Aviation. – Це буде літак, спроєктований з найкращого із того, що є в авіаційної промисловості Квебека. Ан-74 може потенційно використовувати двигуни, вироблені Pratt & Whitney, або технології від монреальської компанії CMC Electronics».
У Gold Leaf Aviation вважають, що канадський ринок багатообіцяючий для Ан-74: «Візьміть територію Квебека, вона величезна, і єдиний спосіб дістатися в певні регіони – це літак».
Джерела фінансування проєкту поки не називаються, але повідомляється, що розглядаються інвестиції із Саудівської Аравії.
Компанія Antonov Aircraft Canada хоче скористатися програмою «Підтримка перетворювальних інвестиційних проєктів» (SPRINT) уряду Квебека. Щоб мати право на участь в програмі, проєкти повинні являти собою інвестиції в розмірі не менше 10 мільйонів доларів США або створювати понад 100 робочих місць із заробітною платою вище заробітної плати в регіоні.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, раніше повідомлялося, що для Харківського державного авіаційно-виробничого підприємства (ХДАВП) шукають інвестора, готового вкласти в імпортозаміщення літака Ан-74 150 млн дол.