Компанія оперує великим автомобільним і залізничним парком, а також буксирним флотом:
- Автопарк налічує 70 нових вантажних автомобілів DAF. Згідно з бізнес-планом, до 2024 року число автомобілів буде збільшено до 200. Частина автомобілів обладнано платформами для перевезення морських контейнерів, тентами, а також танк-контейнерами для перевезення рідких вантажів. У експедируванні є вантажівки акредитованих сторонніх компаній-перевізників (1000 автомобілів).
- Залізничний парк складається з 2,5 тис. залізничних вагонів (хопери-мінераловози, цистерни, піввагони). «Ніка Транс Логістика» успішно залучила вагони «Укрзалізниці» (2 тис. вагоно-відправлень щомісяця).
- Технологічний флот складається з 3-х буксирів (від 1200 до 2500 к.с.), що виконують маневрові операції з судами в портах миколаївського регіону.
Згідно з бізнес-планом, який затверджено акціонером «Ніка Транс Логістики», компанія має забезпечити зростання обсягів перевезень на 20% щорічно. До 2023 року 70% вантажообігу припадатиме на зовнішніх клієнтів, з яких половина – європейські компанії. На європейському ринку компанія буде просуватися під брендом NTL / NIKA TRANS LOGISTICS.
«Вихід компанії на ринок ЄС – один з ключових пріоритетів нашої стратегії. Європа – це високо конкурентний ринок з глобальними гравцями. Однак ми вже запропонували якісний сервіс і пакет послуг. Ми відчуваємо себе цілком упевнено, бізнес-процеси всередині компанії вже повністю відбудовані відповідно до найкращих світових практик і зрозумілі всім учасникам ринку. Найголовніше – у нас є досвід. Ми обслуговували та обслуговуємо експортно-імпортні вантажопотоки Group DF», – прокоментував Юрій Онофрійчук, СЕО «Ніка Транс Логістики».