Згідно аналітиці Міжнародної ради по чистому транспорту (ICCT), виконання нових норм потребують від виробників впровадження технологій, які зможуть забезпечити дуже низькі рівні викидів при холодному пуску, при низькому навантаженні, в умовах, типових для експлуатації в міських умовах.
При цьому технології, необхідні для досягнення наднизьких викидів забруднюючих речовин, вже перебувають у провадженні або близькі до комерціалізації - передає SpecMachinery.com.ua.
Це і відключення циліндрів, і перезапуск охолоджувача системи рециркуляції відпрацьованих газів, і більш швидкий прогрів каталізатора і стратегії терморегулювання. Крім того, дотримання більш суворих норм викидів зажадає, серед іншого, використання збільшених каталізаторів, подвійного вприскування сечовини, та ін.
За даними Комісії, додаткові витрати на відповідність стандартам Євро VII в порівнянні з типовою системою контролю викидів Євро VI, складуть від 1500 до 4700 євро в 2025 році і від 1400 до 4300 євро в 2030 році.
Таким чином, Євро VII, ймовірно, призведе до зростання вартості від 2% до 5% в порівнянні з поточною ціною на нові тягачі Euro VI.
На контроль викидів вихлопних газів припаде 0%-41% додаткових витрат, а інша частина - на удосконалення в системі нейтралізації вихлопних газів.
При цьому збільшаться і вимоги до повного терміну служби систем нейтралізації вихлопних газів з нинішніх 700 тис. км до 970 тис. км і 1,3 млн. км. Це призведе до додаткових витрат при виробництві в середньому в розмірі приблизно 700 і 1000 євро відповідно в 2025 році.
Таким чином, нові екологічно чисті автомобілі можуть подорожчати на суму близько 5700 євро щодо своїх побратимів категорії Євро VI, проте при цьому мати збільшений термін служби.