У 2020-му році столичні і регіональні підприємства державної та приватної власності цікавила наступна спецтехніка:
- бензовози (автопаливозаправники з вбудованою системою роздачі і обліку палива);
- автовишки;
- крано-маніпуляторні установки на бортових автомобілях і евакуатори;
- спеціальні автомобілі (вахтовки, аварійно-рятувальні машини, автомобілі «швидка допомога»);
- самоскиди-пятитонники з тристороннім розвантаженням.
Саме так сформувалася за підсумками року «п'ятірка» - рейтинг найбільш затребуваної в 2020-му році спецтехніки (в порядку убування запитів):
Власне кажучи, динаміка попиту збіглася з реалізацією: ми випускаємо спеціальну техніку під замовлення, тому в 2020 році найбільшу частку серед випущених спецавтомобілів зайняли саме автопаливозаправники "Техкомплект", які, як це вже широко відомо, ми виготовляємо на нашому виробництві в Полтавській області (продаж спецтехніки - Київ, багатоканальна лінія 0 800 300 730, прямий телефон для оформлення замовлення та отримання консультації перед покупкою +38 067 700 5026).
Найпопулярніша позиція - це придбання моделі для доставки світлих нафтопродуктів, які мають обсяг цистерни 5,5 кубометрів і змонтовані на базі вантажного шасі МАЗ-4371 «Корнет», автомобіля з чудовими експлуатаційними і сервісними характеристиками.
Також користуються попитом моделі 4 куб.м на базі IVECO Daily і 10-кубові паливозаправники на МАЗ-5340.
Взагалі, у нас випускаються автоцистерни об'ємом до 20 куб.м. В якості базових шасі, крім раніше використовуваних і завжди затребуваних бюджетних МАЗ і ГАЗ, а також «європейців» MAN і IVECO, «підтягнулися» такі азіатські вантажні торгові марки, як FOTON і JAC.
Посилився і напрямок роботи з комерційним вантажопасажирських транспортом. Ключові корпоративні покупці - українські газовики, які в 2020-му році придбали близько тридцяти аварійно-рятувальних машин на базі Volkswagen, Peugeot і Citroen. Також зберігається стабільний попит на спецавтомобілі «швидкої допомоги» на базі французьких автобрендів Peugeot і Citroen. Не потрібно пояснювати, чому Україні потрібні «швидкі», - така галузева спеціальна техніка завжди буде затребувана, особливо, зараз, під час пандемії covid2019.
Як повідомляє SpecMachinery.com.ua, нині часто можна почути, що ринок спеціальної техніки істотно просів. Безумовно, коливання ринку були відчутними, оскільки 2020 й рік твердо заповзявся отримати звання найбільш невдалої епохи. Але по завантаженості нашого виробництва протягом року, в тому числі, і під час весняного карантину а-ля «локдаун», ми поки не можемо сказати, що ринок техніки, яку випускає "Техкомплект", якимось чином просів. Ринок, скажімо так, змінився: якщо в 2019 році ми наповнювали наше виробництво постійними замовленнями на 18-метрові автовишки Comet, то в цьому році попит посилився на те, що ми випускаємо в Україні: цистерни для паливозаправників, фургони різної конфігурації для аварійно- відновної спецтехніки та самоскиди.
Ринок лихоманило, але істотно зміцнилися ті бізнеси, які отримували підряди на будівництво доріг. Як ланцюгова реакція, підприємства, зайняті виробництвом і/або продажем спецтехніки для дорожнього будівництва, не відчували нестачі в замовленнях і тому не відчули наслідків карантинів і локдаунов. "Техкомплект" тільки «краєчком плеча» зачепив цей сегмент, продавши кілька партій автопаливозаправників тим, хто будує українські дороги (мова йде про корпорації «Автомагістраль-Південь» і «Автострада», які купували автопаливозаправники виробництва нашого заводу).
Спостерігалася і тенденція покупців знизити власні витрати при закупівлі за рахунок часткової модернізації існуючої спецтехніки, заощадивши, при цьому, на заміну базового автомобіля (як правило, близько 70% ціни на готовий спецавтомобіль становить вартість базового шасі). Так, регіональні «Водоканали» придбали нові фургони під аварійно-рятувальні машини, а базові вантажні шасі залишили старі, оскільки їх термін служби невеликий, а загальний технічний стан - прийнятний.
І ще хотілося б окремо відзначити такий напрямок, як сервісне обслуговування і ремонт підйомних механізмів та спецтехніки. Проблема більшості спецтехніки, яка продається - її нелегка «доля» через декілька років інтенсивної експлуатації. Чимало автовишок і кранів-маніпуляторів внаслідок поломок довгі роки припадають пилом і не використовуються, лише займаючи місце. "Техкомплект" зараз здійснює інвестиції у власну сервісну базу: вже успішно обслуговуються не тільки спецавтомобілі, які придбали в нашій компанії, але і ті автовишки та крано-маніпуляторні установки (куплені у інших постачальників в Україні або взагалі старі - за кордоном), на які власники мало не «махнули рукою», тому що виконати техобслуговування і ремонт було просто ніде.
Наявність сервісно-ремонтних ресурсів для обслуговування підйомних механізмів і кузовних надбудов - одне з найбільш вагомих досягнень і конкурентних переваг нашого заводу.
Наші завдання на 2021 рік:
- Утримати поточний стабільно високий попит на автопаливозаправники власного виробництва і автогідропідйомники з Італії та Південної Кореї.
- Посилити попит на крано-маніпуляторну спецтехніку торгових марок PM і Kanglim
- Збільшити кількість виготовлених кузовних надбудов (самоскиди, фургони для аварійно-відновлювальної спецтехніки та вахтовок).
- Посилити наші позиції на ринку нових автомобілів швидкої медичної допомоги.
- Розширити нашу присутність на ринку вантажопасажирських і бортових машин на базі автомобілів легкого комерційного сегменту.
Як передає SpecMachinery.com.ua, карантинні обмеження завадили Заводу спецтехніки «Спецкомплект» завершити нашу головну мету 2020 го року: запустити в серійне виробництво власну телескопічну автовишку 18 м. В 2021-му році ми зробимо це, і у нас з'явиться справжній європейський підйомний механізм, але, тим не менш, випущений в Україні .
Є ще й багато інших грандіозних, але здійсненних планів щодо нашої частки українського ринку у виробництві, продажу і сервісі дорожньо-будівельної спецтехніки, кранових установок.