«У лютому ми отримали від „Електрону“ 10 тролейбусів, і зараз у нас вже є 30 нових тролейбусів. З них 20 курсують на маршрутах, 5 — відзавтра будуть на лінії, а решту 5 — проходять обкатку. Нові тролейбуси курсують на всіх наших тролейбусних маршрутах», — повідомив директор ЛКП «Львівелектротранс» Андрій Свищо.
За його словами, у нових тролейбусах «Електрон» є камери відеонагляду, встановлено вдосконалені системи GPS-відстежування, зарядні USB-пристрої для телефонів та ґаджетів, а також роутери Wi-Fi.
Кожен тролейбус обладнаний двома кондиціонерами: для салону і для кабіни водія.
У салоні встановлені нові, запатентовані пасажирські сидіння власної розробки та виготовлення. Вони відлиті зі склонаповненого поліаміду — безпечного і негорючого матеріалу.
Кузови тролейбусів — із низьколегованої нержавіючої сталі з додатковим антикорозійним покриттям і облицьовані алюмокомпозитними панелями (заводська гарантія на кузов — 20 років).
Нагадаємо, співпраця Львова з «Електронтранс» розпочалася у 2013 році із замовлення першого низькопідлогового трамвая. Наступний аналогічний трамвай місто замовило у 2014 році, а в вже 2015-му місто отримало від «Електрону» електробус.
Найбільше і різнопланове замовлення виробник отримав від Львова у 2016 році: 10 тролейбусів, 9 трамваїв, які було замовлено спеціально для сихівського напрямку, та замовлення на автобуси, які місто повністю отримало у 2017 році. У 2018 році — 50 автобусів - передає specmachinery.com.ua.
Загалом за останні 5 років Львів замовив у «Електронтрансу» 135 одиниць транспорту: 10 тролейбусів, 9 трамваїв, 1 електробус та 105 автобусів — 50 з них замовлено торік.
Закупівля нових 50 тролейбусів відбувається завдяки співпраці між Львівською міською радою і Європейським банком реконструкції та розвитку. Відповідно до договору, Львівська міська рада виступає гарантом щодо кредитних зобов’язань ЛКП «Львівелектротранс» перед Європейським банком реконструкції та розвитку.
ЄБРР організовує пакет фінансування в сумі до 17,5 млн. євро на придбання до 50 нових тролейбусів, який складається з 13-річного кредиту ЄБРР в сумі до 15 млн. євро і кредиту Фонду чистих технологій в сумі до 2,5 млн. євро. Кошти будуть надані ЛКП «Львівелектротранс», яке експлуатує в місті 10 тролейбусних маршрутів загальною протяжністю майже 75 км.
Інвестиція в розвиток електротранспорту Львова за останні 10 років становить 884 млн. грн — це закупівля трамваїв і тролейбусів, ремонт контактної мережі, трамвайних колій, модернізація тягових підстанцій тощо. У наступні три роки в розвиток ЛКП «Львівелектротранс» буде інвестовано 1,9 млрд грн.
Щодо планів на 2020−2023 рік, то передбачається закупівля 10 нових і 40 вживаних трамваїв; закупівля 100 тролейбусів з автономним ходом; реконструкція і ремонт усіх депо; реконструкція контактної мережі та капітальний ремонт трамваїв із влаштуванням низькопідлогових вставок.