Про це заявив Міністр інфраструктури України Владислав Криклій, коментуючи постанову Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо проведення капітального ремонту автомобільних доріг загального користування», що була ухвалена Урядом України сьогодні, 5 лютого 2020 року.
Владислав Криклій повідомив, що на виконання Указу Президента України від 19 липня 2019 року «Про деякі заходи щодо створення умов для розвитку та підвищення якості автомобільних доріг» і для пришвидшення дорожніх робіт Міністерством інфраструктури України було розроблено та винесено на розгляд Уряду проєкт постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо проведення капітального ремонту автомобільних доріг загального користування».
«Сьогодні Уряд запровадив експеримент, який дозволить витрачати час на роботи, а не на папери. Дерегуляція робіт з капітального ремонту доріг пришвидшить відновлення автошляхів України. Підрядник зможе приступити до виконання робіт без дозволу ДАБі, залучивши до будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг на конкурсних засадах незалежного інженера-консультанта у сфері дорожнього будівництва. Роботи страхуватимуться на період їх виконання та гарантійного строку якості, натомість процедури максимально скоротяться. У результаті реалізації експерименту буде зекономлено до 4 місяців часу. У світовій практиці економія внаслідок залучення інженера-консультанта становить до 15% від вартості будівництва», – заявив Владислав Криклій.
Очільник Міністерства проінформував, що експеримент запроваджується із терміном реалізації до 1 січня 2022 року.