10 грудня минулого року Укравтодор разом з дорожньо-навігаційним застосунком Waze запустили спільний проєкт з обміну інформацією. У такий спосіб учасники дорожнього руху отримали зручний канал для звернень про ями на дорогах, ДТП, дорожні роботи, погодні умови тощо, а Укравтодор — новий нструмент для збору інформації, аналітики й швидкого реагування на запити. Наразі дорожники вже отримали більше 54 тис. звернень - передає specmachinery.com.ua.
Як це працює? Система Waze за допомогою боту збирає всі звернення в єдину базу й автоматично фільтрує спам. Вся інформація подається з точними GPS-координатами, а також з фотографіями та коментарями від водіїв. Далі ці дані в режимі реального часу надходять у дорожні служби, де приймається рішення про те, як саме реагувати на звернення.
«У наших пріоритетах — зробити комунікацію з учасниками дорожнього руху максимально швидкою та комфортною. Тому ми переймаємо успішний досвід і налагоджуємо співпрацю з ключовими інноваційними компаніями. Приймати скарги за допомогою вже існуючих систем — лише перший крок. У найближчих планах — впровадження єдиної системи моніторингу й управління дорожнім рухом» — підкреслив Олександр Кубраков, Голова Укравтодору.