Задля безпеки на першому етапі безпілотні автомобілі курсують між західним Сан-Хосе та центром міста під контролем водія. Сервіс доступний деяким групам користувачів. Забронювати поїздку на автомобілях S-класу можна через розроблений Daimler Mobility AG додаток. Bosch і Mercedes-Benz сподіваються, що тестовий запуск послуги позитивно вплине на подальший розвиток автономної системи водіння SAE Level 4/5, а також на інтеграцію безпілотних автомобілів у систему громадського транспорту та каршерінгу. Підготовка до запуску сервісу Bosch і Mercedes-Benz велася з серпня по листопад спільно з міською владою та громадськими організаціями Сан-Хосе.
В середині 2017 року Сан-Хосе стало першим містом у США, яке залучило приватні компанії до проведення польових випробувань безпілотників, аналізу нових викликів і проблем дорожнього руху. 360-градусне просторове зондування, на яке здатні автономні автомобілі, в умовах завантаженого міського трафіка потенційно може підвищити рівень безпеки, а плавність руху безпілотників – поліпшити транспортний потік.
«Ми хочемо більше дізнатися про те, як автономні транспортні засоби можуть покращити безпеку й зменшити кількість заторів, а також зробити мобільність більш доступною, стійкою та інклюзивною. Проєкт Bosch і Mercedes-Benz корелює з масштабними цілями Сан-Хосе як «розумного міста». Він допоможе нам сформулювати принципи для роботи з новими технологіями в транспортній системі майбутнього», - каже Долан Беккел, директор з цивільних інновацій та цифрової стратегії.
«Якщо безпілотне водіння стане частиною реальності, то ця технологія повинна бути надійною та безпечною. Для цього нам необхідно проводити тести на кшталт таких, як у Сан-Хосе», - зазначає доктор Майкл Фауст, начальник відділу інженерного управління міським автоматизованим водінням у Robert Bosch GmbH.
«Це не просто автономні транспортні засоби, які потрібно перевірити в роботі. Наразі нам необхідно переконатися, що безпілотники можуть стати частиною мозаїки міської мобільності. І ми перевіряємо це в Сан-Хосе», - говорить доктор Уве Келлер, голова відділу автономного водіння Mercedes-Benz AG.
Рішення для безпілотних автомобілів Bosch і Mercedes-Benz розробляють вже понад два з половиною роки. Їх спільна мета – це система управління SAE Level 4/5. Компанії не зацікавлені в прототипах, а хочуть розробити готове до застосування програмне забезпечення, яке можна інтегрувати в будь-який транспортний засіб. При цьому вони свідомо не покладаються виключно на штучний інтелект і проводять тестування імітаційних моделей на спеціально розроблених для безпілотників випробувальних полігонах.
Ґрунтовний підхід і безпека є пріоритетами для Bosch і Mercedes-Benz. Їх союз не обмежується тільки діяльністю в США. Поки одна частина команди базується в Саннівейлі (місті між Сан-Хосе і Сан-Франциско), друга працює в Штутгарті. Вони постійно взаємодіють і переймають досвід один одного. Bosch розробляє та виробляє компоненти для безпілотного водіння в місті. Mercedes-Benz готує спільно розроблену систему водіння для інтеграції в транспортний засіб і забезпечує автомобілями випробувальні майданчики й автопарк.
До участі в проєкті безпілотного каршерінгу Bosch і Mercedes-Benz запросили ще одного партнера: Daimler Mobility AG розробляє та випробовує платформу, яка допомагає каршерінговим сервісам інтегрувати автомобілі Mercedes-Benz у свій автопарк.