Шлаки будуть використовуватися для спорудження насипів та замінять собою щебінь.
Як SpecMachinery.com.ua, розповіли в прес-службі «Укравтодору», можливість використання відходів виробництва у дорожньому будівництві це простий, але реально революційний крок, що вирішить одразу дві проблеми: зменшить вартість будівництва доріг та полегшить «дихання» навколишньому середовищу.
Обсяги таких відходів – металургійних, вугільних, золошлаків – в Україні складають сотні мільйонів тон. І рік до року менше їх не стає. Використання шлаків у будівництві доріг – дієвий спосіб утилізації, що зменшить навантаження на навколишнє середовище.
У першу чергу нові будівельні матеріали будуть використовуватись у тих регіонах, де розміщені виробництва, які продукують цей тип відходів, - наприклад, Запорізька, Дніпропетровська та Донецька області.
Ноу-хау почнуть використовувати вже наступного року – разом зі стартом нового сезону дорожніх робіт.
Міністр інфраструктури Владислав Криклій прокоментував рішення Уряду про розпорядження Кабінету Міністрів України «Щодо застосування відходів виробництва в дорожньому будівництві».
«Таке рішення Уряду, зокрема, дозволяє позбавитись залежності від імпорту з Російської Федерації будівельних матеріалів, зокрема, бітуму. Це також дозволить економити кошти під час дорожніх робіт, якість при цьому буде належною», - зазначив Криклій.